.............................................................................................................................................. Naša galéria

.. 3. Stretnutie historických vozidiel Fiat 600 (7.- 8.6.2008 Orava - Oravská priehrada)

.. Zamračené sobotné ráno neveštilo dobré počasie, ale to neodradilo nadšencov 600viek zúčastniť sa na 3. stretnutí týchto historických vozidiel.
Prvá skupinka vyráža z Banskej Bystrice, smer Ružomberok. Vodca kolóny s oranžovým majákom na streche a veľkou modrou zástavou /F/I/A/T/ upútava pozornosť chodcov a ostatných účastníkov cestnej premávky a razí nám cestu.

... ... ... ...

.. Na Donovaloch dolievame vodu do vyvretého chladiča a ďalší niečo šteluje.
Pokračujeme, bez problémov prichádzame do Ružomberka a zastavujeme na prvej čerpačke, aby sme doplnili oktány (s náhradou olova). Ešte nás čakajú dve križovatky
a už sa štveráme na strechu jedného nákupného centra, kde sa stretávame s druhou skupinkou fiatkárov a štábom TV JOJ, ktorí tiež prišli na Seicente. ...........

.. Po krátkom rozhovore s organizátorom a účastníkmi odchádzame do Valaskej Dubovej.
V hostinci, kde údajne chytili Jurka Jánošíka si pochutíme na vyprážanom rezni a opúšťame Liptov. Ďalšia zastávka, Oravská priehrada, presnejšie priehradný múr.
To, ako som minul odbočku v Tvrdošíne a k priehradnému múru som prišiel z druhej strany nebudem spomínať.  Keď sme sa tam teda konečne zišli, pustili sme sa do prehliadky elektrárne a útrob múra. Prechádzka v 6 stupňovej teplote a takmer 100 percentnej vlhkosťi bola priemným osviežením teplého, aj keď zamračeného dňa (hlavne v krátkom tričku a krátkych gatiach). Po prehliadke nám otvárajú závoru na múre, kde parkujeme a fotíme do nemoty.

... ... ... ...

.. Po prejdení na druhú stranu  smerujeme do prístavu, kde na nás už čaká výletná loď. Plavba prebieha v poriadku, ľadovce na obzore nie sú. Zastavujeme na jednom z dvoch ostrovov priehrady a po menšej prechádzke smerujeme ešte menšou okľukou popred priehradný múr naspäť do prístavu. Spoločná fotka všetkých účastníkov a hurá do ubytovne na večeru. Zábava pri ohni sa nekoná, začalo pršať. V jedálni pri rôznych nápojoch a pukancoch debatujeme na tému, ktorú máme všetci spoločnú (nie sex).
Po upršanej noci a výdatných raňajkách uzatvárame 3. stretnutie historických Fiat 600 rozdaním „účastníckych listov“ a vyrážame na Oravský podzámok. Absolvujeme prehliadku zámku a rozchádzame sa každý svojou cestou, na ktorej väčšina ešte stihla umyť svoje auto vo výdatnom lejaku.

O pekné zážitky, pohodovú jazdu a príjemne strávený víkend sa postarali organizátori stretnutia: Edo Strmeň, Libuša Pálová, Ľubo Mužík a Richard Švarba.

Tešíme sa na ďalšie stretnutie .... Richard
........................ ... komentáre ... .............. ... celá galéria ... ďalšia galéria ...